Thursday 9 June 2011

photshut :)

yeah hello ! continue story semalam yaw :) HAHA comel tk . hee who , me ? no lh , kemy jeh comel . tengok tu i err JELIK kod haha bagai :) . penat sial jalan je tk henti . depe lh penat aku tk sebab aku yg bawak depe ke sana ke sini . kemy merengek at aku stop stop stop . aku buad dono je , yg tasha tk abeh2 nk tengok wayang , tk dapt tengok wayang nak makan je kerja dia . alahai , *tasha bangge lh tu dapat headphone , etu pums aku yg pileh kan . CANTEK TK sayang ? haha :D kepada sesiapa yg tidak puas hati , sila amek helmet ketok kepala sendiri oke wutwut HAHA kenangan tk dapat dilupakan lh sayang . if you all free jangan lupa ajak i out lg oke , i will do the best moment with you all . HAHA ayat power >.< sorry sayang if aku ada buat sala sikit or banyak at you all , itu kerja i lh aww ^_^ haha . thanks a lot babeyh <3

No comments:

Post a Comment